کمک به فقرا توسط کمیته امداد مجلس!
ابتدا اعلام شد 37 نماینده بن کارت دریافت کرده اند، بعد اعلام شد این
افراد 150 نفر هستند و بعد از آن هم گفته شد که در همه دوره های مجلس از
این ارتباطات با سازمان هایی همچون کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر و
تامین اجتماعی وجود داشته است.
وی ادامه داد: این دستگاه ها مبالغ
ناچیزی به عنوان واسطه در اختیار نمایندگان می گذارند و نمایندگان از باب
کمک این مبالغ را در اختیار مردم قرار می دهند!!
نتیجه اخلاقی :
1-این مبالغ فقط برای رضای خدا وکمک به فقرابوده است!
2-ناچیزهم بوده !
3-کمیته امداد،هلال احمر،بهزیستی وتامین اجتماعی همه افراد واجد شرایط را تحت پوشش قرار دادند وچون مستحقی باقی نمانده اضافه پولهارابه نمایندگان مجلس که خیلی مورد اعتماد هستند دادند تا اگر کسی راسراغ دارند به آنها بدهند
4-اصلا هم بحث در دهان نماینده بستن واین حرفها نبوده...
5-همین دیگه ...کسی فکربد نکند!
سه سال است به حوزه فیلم آمدم و اکنون تلاشم بر مستندسازی کوتاه جهت فضای مجازی است خوشحال میشم کسانی که ایده های اجتماعی ویانمونه ایی از زندگی شخصیت های موثر درجامعه سراغ دارند باخبرم کنند. راستی از افرادی که همفکرم باشند وصِرف علاقه به این مقوله دارند ،پذیرایشان هستم .سپاس