تنهایی ناشی از بیماری
خیلی محبت کنند برای رفع تکلیف گاهی یک زنگی می زنند ولی اینکه دوستمان در چه حالیه یاشاید به محبت ما نیازمند باشد دیگر خبری نیست که نیست!
بعد از سه ماه گفتم دوستان را ببینم دیشب یکی از دوستان را دیدم گفت اینکه این مدت به دیدارت نیومدم بخاطراین بود که احتمال دادم انرژی منفی داری وبه من منتقل شود!
یا دوست دیگر در اینستاگرام می نویسد اگر اطمینان داشتم که دیدار ما برات موثر است به دیدارت میومدم!!
دوستی دیگر آمده حال و روز منو می بیند میگه بیا شریک شویم ومغازه ایی بزنیم!!
دوستی دیگر شروع به موعظه ،پند ونسخه پیچیدن می کند که دلم میخواست صورتش راباسیلی سرخ کنم!!
یا دیگری که مدام پیام می داد کاری داری بگو انجام میدم ومدام اصرار می کرد پس از اینکه دو سه تا کار بهش ارجاع دادم دیگر روی خوش نشان نداد و دو سه تا وسیله که پیش من دارد را می گوید برایم بیاور بااینکه وسیله نقلیه دارد ...
حق دارم در این سه ماه نه کسی را ببینم و در غار تنهایی خود روزگاربگذرانم نمی دانم خوب میشوم ویا در گوشه عزلت خود عمرم به سراید.
بیشتر افراد درک نمی کنند افرادی همانند من چه روزگاری می گذرانند و از خدا میخواهم کسی چنین روزی را درک نکند ،
بخدا سخته هشت سالم بود خبر اعدام برادرانم را دادند از سختی های روزگار وخانواده میگذرم در سال 88 برادر دیگرم بخاطر اهمال کاری پزشک ارزشی شهرمان دکتر وثوق جان سپرد .دو سال بعد مادرم به بیماری سرطان مبتلا بشوند وبعد شش ماه رنج دارفانی وداع گویند . حالا هم بیماری پدر ... هرکس توانی دارد ومن هم توانم در همین حداست لایکلف الله نفسا الاوسعها...


سه سال است به حوزه فیلم آمدم و اکنون تلاشم بر مستندسازی کوتاه جهت فضای مجازی است خوشحال میشم کسانی که ایده های اجتماعی ویانمونه ایی از زندگی شخصیت های موثر درجامعه سراغ دارند باخبرم کنند. راستی از افرادی که همفکرم باشند وصِرف علاقه به این مقوله دارند ،پذیرایشان هستم .سپاس