طرحی برای سکانس چهار : رفتن....؟
شش ،هفت ماه گدشته نشان داد که خیلی بودن ونبودن من فرقی نمیکند همانند برخی که زنده بودن و نبودنشان تفاوتی ندارد!
البته زندگی من تاپایان سال در این شهر راتحمل میکنم ولی بیشتد وقتم در روز در یک جایی همانند روستا خواهد گذشت .
تلاش می کنم بیاد دوستان بامعرفت که من را برای خودم می خواهند باشم ومابقی را فراموش کنم همچنان که در این روزهای ناخوشی فراموشم کردند!
رفتار برخی و دوری اذیتم کردد ومحبت برخی تاحدودی مرهمی بود بر دلم!
بهر حال از دوستانی که همراهی کردند ونیاز به نام بردن ندارد صمیمانه سپاسگزارم...
سه سال است به حوزه فیلم آمدم و اکنون تلاشم بر مستندسازی کوتاه جهت فضای مجازی است خوشحال میشم کسانی که ایده های اجتماعی ویانمونه ایی از زندگی شخصیت های موثر درجامعه سراغ دارند باخبرم کنند. راستی از افرادی که همفکرم باشند وصِرف علاقه به این مقوله دارند ،پذیرایشان هستم .سپاس