نمازت اشکال دارد !

یکی از اقوام تعریف می کرد که روز تاسوعا رفته بود در مسجدی که خیابان جنب آن را بسته و عزاداران در آنجا نماز جماعت اقامه کردند . می گفت:من هم در خیابان نشسته و نمازم را به جماعت خواندم .

بعد که خدمت یکی از روحانیون بزرگوار رسیدم و شرکت در مراسم ونماز را تعریف کردم ایشان با تعجب پرسید : خیابان را برای مراسم بسته بودند؟!  نمازت را آنجا خواندی؟! گفتم: بله 

ایشان با ناراحتی گفت : نمازت اشکال دارد ! گفتم : چرا ؟

آن روحانی گفته بود راه عبور ومرور مردم را بستند و هرچند برای عزاداری بوده ولی مردم را به زحمت انداختند واین نماز صحیح نیست ! 

به تلخی پانزده مهر ۱۳۶۰...!

امروز پانزدهم مهرماه است ...!

سی و هشت سال پیش در چنین روزی ،عید قربان بود...!

من هشت سالم بود ...!

اتفاق خاصی نیفتاد ...!

 فقط دو برادر به همراه تعداد دیگری که همه هم جوان بودند...! 

گردنه ی لاشتر هم در پانزدهم مهر ۱۳۶۰ دیدنی بود چرا که جمعی از اهالی... انجا جمع شده بودند که مانع عبور خودروی جنازه... !

سی وهشت سال خانوادگی در صندوقچه خاطره ها نگه داشتیم اجازه بدهید همچنان در همان مخفیگاه باقی بماند ... !

شاید روزی ،دست روزگار پرده از آن بردارد...!

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون...!