نمازت اشکال دارد !
یکی از اقوام تعریف می کرد که روز تاسوعا رفته بود در مسجدی که خیابان جنب آن را بسته و عزاداران در آنجا نماز جماعت اقامه کردند . می گفت:من هم در خیابان نشسته و نمازم را به جماعت خواندم .
بعد که خدمت یکی از روحانیون بزرگوار رسیدم و شرکت در مراسم ونماز را تعریف کردم ایشان با تعجب پرسید : خیابان را برای مراسم بسته بودند؟! نمازت را آنجا خواندی؟! گفتم: بله
ایشان با ناراحتی گفت : نمازت اشکال دارد ! گفتم : چرا ؟
آن روحانی گفته بود راه عبور ومرور مردم را بستند و هرچند برای عزاداری بوده ولی مردم را به زحمت انداختند واین نماز صحیح نیست !
سه سال است به حوزه فیلم آمدم و اکنون تلاشم بر مستندسازی کوتاه جهت فضای مجازی است خوشحال میشم کسانی که ایده های اجتماعی ویانمونه ایی از زندگی شخصیت های موثر درجامعه سراغ دارند باخبرم کنند. راستی از افرادی که همفکرم باشند وصِرف علاقه به این مقوله دارند ،پذیرایشان هستم .سپاس