فقط نقل قول وهمین...!
"اوایل سال 1356 با" آسید محمود" (آیت الله طالقانی) هم سلولی بودم،
یک شب بی وقفه سیگار می کشید و راه می رفت،
نیمه شب بهش گفتم:"خفه شدیم از دود چرا نمی خوابی؟"
ایشان گفت:" مگر نمی بینی ؟ مگر نمی شنو ی
" گفتم:"چی رو
گفت: "صدای مردمو ! انقلابو !پیروز میشن!"
من گفتم: "خب بشن چه بهتر"
ایشان در جواب گفت: "چرا متوجه نیستی ! شاه می رود،
مردم به ما مراجعه می کنند، بلدنیستیم مملکت داری را،
همین یک ذره دینی را که هم دارند
از کف می دهند این مردم بی نوا..."
مرحوم منتظری *
به نقل
از میثم کریمی (در دیدار شخصی)- تیر ماه 1387
سه سال است به حوزه فیلم آمدم و اکنون تلاشم بر مستندسازی کوتاه جهت فضای مجازی است خوشحال میشم کسانی که ایده های اجتماعی ویانمونه ایی از زندگی شخصیت های موثر درجامعه سراغ دارند باخبرم کنند. راستی از افرادی که همفکرم باشند وصِرف علاقه به این مقوله دارند ،پذیرایشان هستم .سپاس