ازماست که برماست!!
بعنوان نمونه توجه کنید:
جناب دانشمند دراین چندشب به بیان حدیثی از حضرت رضا درمورد ویژگی ائمه پرداختند وجالب بود که به چندبارشنیدم درلابلای احادیثاین عبارت را که *چوب میخورید* بکاربردند!!وگاهی دراین صحبتها ویادرجاهای دیگر ازاین دست شبکه های ماهواره ایی همه اهل سنت را همانند وهابی ها یکسان طرف خطاب قرار میدهند!
درمورد حضرات معصومین ازیک طرف درزیارت جامعه کبیره باعبارت* سجیتکم الکرم* یاد میشوند ووازسویی دیگرما درتاریخ وسیره این بزرگان نداریم که مردم را با تهدید وارعاب خواسته باشند یاور خودشان کنند !
گذشته از آن مادر زیارت عاشورا یا آل یاسین وجاهای دیگر دوری از دشمنان داریم وچه بسا کسانی باشند که دشمن نباشند وپیرو آنها هم نباشند اینها ازلعن وانزجاردورهستند ما نباید خلط بحث کنیم وهرکسی که شیعه نیست را دشمن بپنداریم همچنان که ما در منابع دینی جایی نداریم که لعن را شامل هر غیر شیعه قلمداد کرده باشند.
در سیره پیشوایان نداریم که اولا دنبال دشمن تراشی برای خودشان باشند وازسویی دیگر مردم را تهدید کرده باشند که اگر شیعه مانشوید فبشرکم بعذاب عظیم!!!
چرا یک سری سخنرانان ومیلغان دینی باهروسیله ایی میخواهند محبت امامان شیعه رادر دلها جای بدهند؟!
جالب تراینست که ایشان میگفتند درد دل زیاد است که دردلم گذاشتم که شب اول قبر تحویل امام علی علیه السلام نمایم!
شیخ مهدی؛ اگر حضرت علی علیه السلام ازشما درد دل داشته باشند چی؟! یادتان نرفته سخنرانی که در زاهدان داشتید وباعث شد شیعه وسنی به جان هم بیفتند ! تا جایی که بچه شیعیان آنجا گفتند اگر ایشان پایش رابگذارد زاهدان ما قبل ازاینکه سنی ها بلایی به سرش بیاورند ما خودمون میکشیمش!!این دفاع از اهلبیت است؟؟!!
وبازهم جالب تراینست که در انتقادی که به بعضی مسوولین داشتند داشتند بابیانی حرف میزدند که گویا ایشان جدای از حکومت هستند در حالیکه اگرحاج آقا یادشان رفته ما که یادمان نرفته چندسال پیش برای عید نوروز باتفاق بعضی دوستان منزلشان رفتیم ایشان چه بیان سیاسی داشتندتاجایی که درتعریف کارتون تام وجری میگفتند این کارتون مورد پسند رهبرانقلاب است ولی ظاهرا ایشان تغییر مسیر دادند یا تقیه کرده اند(خدامیداند)هرعقل سلیمی به شک می افتد وقتی می بیند درشبکه ایی که مرجع تقلیدوزعیمش باآن گرایش خاص سیاسی ازجناب دانشمند استفاد وافر مینماید!!
نکنه نان به نرخ روز خوردن درخلقیات روحانیت ما نفوذ کرده باشد که اگر این باشدبایدگفت: ازماست که برماست !!
اگرما مردم مخصوصا جوان ها اینقدر مرید این افراد بخاطر شوخی پرانی های سخیف نمیشدیم این افراد اینقدر گردن کلفت وصاحب اعتمادبنفس کاذب نمیشدند!
سه سال است به حوزه فیلم آمدم و اکنون تلاشم بر مستندسازی کوتاه جهت فضای مجازی است خوشحال میشم کسانی که ایده های اجتماعی ویانمونه ایی از زندگی شخصیت های موثر درجامعه سراغ دارند باخبرم کنند. راستی از افرادی که همفکرم باشند وصِرف علاقه به این مقوله دارند ،پذیرایشان هستم .سپاس