دریکی ازشبکه های افراطی شیعی که از کربلا پخش میشود کارشناسانی صحبت میکند که گویا دارند در یکی از روضه های شهراصفهان سخنرانی میکنند و  (بجای این که بگویم نمیدانند بهتراست بگویم )نمی فهمند که در یک شبکه ماهواره ایی که در سراسر دنیا پخش میشود صحبت میکنند وحرف های نسنجیده که متاسفانه بنام دفاع از اهلبیت علیهم السلام هرچه برزبانشان می آید میگویند بدون اینکه طبق دستورات دینی باید روی سخن گفتن هم تآمل کرد که نتیجه عکس درمنظور حاصل نشود ودر عوض این که عده ایی را جذب تشیع کنند تازه در افکار شیعیان هم تردید ایجاد میکنند واین همان چیزی است که استعمار میخواهد وبی علت نیست که صهیونیست ها و وهابی ها بااین شبکه ها کاری ندارند باکمی دقت متوجه میشویم که این شبکه ها در راستای افکار لائیک های دنیا قدم بر میدارد

بعنوان نمونه توجه کنید:

جناب دانشمند دراین چندشب به بیان حدیثی از حضرت رضا درمورد ویژگی ائمه پرداختند وجالب بود که به چندبارشنیدم درلابلای احادیثاین عبارت را که *چوب میخورید* بکاربردند!!وگاهی دراین صحبتها ویادرجاهای دیگر ازاین دست شبکه های ماهواره ایی همه اهل سنت را همانند وهابی ها یکسان طرف خطاب قرار میدهند!

درمورد حضرات معصومین ازیک طرف درزیارت جامعه کبیره باعبارت* سجیتکم الکرم*  یاد میشوند ووازسویی دیگرما درتاریخ وسیره این بزرگان نداریم که مردم را با تهدید وارعاب خواسته باشند  یاور خودشان کنند !

گذشته از آن مادر زیارت عاشورا یا آل یاسین وجاهای دیگر دوری از دشمنان داریم وچه بسا کسانی باشند که دشمن نباشند وپیرو آنها هم نباشند اینها ازلعن وانزجاردورهستند ما نباید خلط بحث کنیم وهرکسی که شیعه نیست را دشمن بپنداریم همچنان که ما در منابع دینی جایی نداریم که لعن را شامل هر غیر شیعه قلمداد کرده باشند.

در سیره پیشوایان نداریم که اولا دنبال دشمن تراشی برای خودشان باشند وازسویی دیگر مردم را تهدید کرده باشند که اگر شیعه مانشوید فبشرکم بعذاب عظیم!!!

چرا یک سری سخنرانان ومیلغان دینی باهروسیله ایی میخواهند محبت امامان شیعه رادر دلها جای بدهند؟!

جالب تراینست که ایشان میگفتند درد دل زیاد است که دردلم گذاشتم که شب اول قبر تحویل امام علی علیه السلام نمایم!

شیخ مهدی؛ اگر حضرت علی علیه السلام ازشما درد دل داشته باشند چی؟! یادتان نرفته سخنرانی که در زاهدان داشتید وباعث شد شیعه وسنی به جان هم بیفتند ! تا جایی که بچه شیعیان آنجا گفتند اگر ایشان پایش رابگذارد زاهدان ما قبل ازاینکه سنی ها بلایی به سرش بیاورند ما خودمون میکشیمش!!این دفاع از اهلبیت است؟؟!!

وبازهم جالب تراینست که در انتقادی که به بعضی مسوولین داشتند داشتند بابیانی حرف میزدند که گویا ایشان  جدای از حکومت هستند در حالیکه اگرحاج آقا یادشان رفته ما که یادمان نرفته چندسال پیش برای عید نوروز باتفاق بعضی دوستان منزلشان رفتیم ایشان چه بیان سیاسی داشتندتاجایی که درتعریف کارتون تام وجری میگفتند این کارتون مورد پسند رهبرانقلاب است ولی ظاهرا ایشان تغییر مسیر دادند یا تقیه کرده اند(خدامیداند)هرعقل سلیمی به شک می افتد وقتی می بیند درشبکه ایی که مرجع تقلیدوزعیمش باآن گرایش خاص سیاسی ازجناب دانشمند استفاد وافر مینماید!!

نکنه نان به نرخ روز خوردن درخلقیات روحانیت ما نفوذ کرده باشد که اگر این باشدبایدگفت: ازماست که برماست !!

اگرما مردم مخصوصا جوان ها اینقدر مرید این افراد بخاطر شوخی پرانی های سخیف نمیشدیم این افراد اینقدر  گردن کلفت وصاحب اعتمادبنفس کاذب نمیشدند!