یک هشدار بجا...
آیا چون کوفیان حسین ها را به مقتل می خوانیم
و سپس مسلم ها را رها می کنیم و در عهد خویش خیانت می کنیم
و از ترس از دست دادن مال،آبرو،زندان،داغ و درفش و پایان یافتن دنیایی که
هر چه فرار کنیم سرانجام پایان یافتنی است،رهایشان می کنیم
تا خدا خود نجاتشان دهد و آنگاه که خبر مرگشان را شنیدیم
برای آنکه وجدانمان را خفه کنیم های های می گرییم
تا وجدانمان زیر گریه ها و فریادهامان دفن شود؟!
و این است که اکثر ما از طائفه کوفیان هستیم.
یا به کلام علی «همج الرّعا»
که نفاقی عظیم است در هر لحظه حیاتمان و دم و بازدم مان.
ورنه آنکه خود ظالم نباشد و در منکر غرق در مقابل ظلم و منکر نمی تواند لحظه ای
لب ببندد و آرام نشیند.
بلکه اکثرمان در زبان دیگران را به ناحق بودن متهم می کنیم...
امّا آنجا که لازم باشد اندک ضرری را متضرّر شویم و اندک جهدی از ما واجب آید چون
طائفه جنّیان از بسم الله می گریزیم چه گریختنی.
سه سال است به حوزه فیلم آمدم و اکنون تلاشم بر مستندسازی کوتاه جهت فضای مجازی است خوشحال میشم کسانی که ایده های اجتماعی ویانمونه ایی از زندگی شخصیت های موثر درجامعه سراغ دارند باخبرم کنند. راستی از افرادی که همفکرم باشند وصِرف علاقه به این مقوله دارند ،پذیرایشان هستم .سپاس